NTM Trailer & Tipp AS er nå forhandler av DTG Beholdervasker - Norges Kommunekalender

NTM Trailer & Tipp AS er nå forhandler av DTG Beholdervasker

Beholdervaskeren kommer fra den tyske produsenten DTG GmbH Development & TechnologyNTM.

DTG TSM01 vasker alle beholdere fra 120 liter opp t.o.m. 1100 liter Kan kjøres med klasse B (kort versjon) eller klasse C1 (lang versjon)

Innsiden av beholdere for organisk avfall og andre avfallsbeholdere er sjelden det du vil kalle tiltalende. Vasking av beholdere er ikke en hyggelig oppgave.

DTG Beholdervaskere har løst det problemet:

Vår mobile beholder vasker DTG TSM01 tar seg av denne jobben på en teknisk god, effektiv og miljøvennlig måte. DTG TSM01 vasker alle beholdere fra 120 liter opp t.o.m. 1100 liter.

Renseenheten er montert på en liten og smidig Mercedes Sprinter. To rengjørings lanser gjør ren hele beholderens innside med varmt vann 70° c og med 80-100 bars trykk. En vanntank på 850 liter er integrert og vannet gjenbrukes flere ganger takket være et velutviklet filtersystem.

Rengjøring av avfallsbeholdere vil i praksis innebære at fører av beholder vaskeren kjører bak renovasjonsbil, og vasker beholderne umiddelbart etter tømming. Det beste vil være å kjøre bak renovasjonsbilen alle bilens ruter, for så å «fotfølge» neste renovasjonsbil på alle dennes ruter, osv.

For mer informasjon kontakt:

Ntm Trailer & Tipp A/S Kontaktperson: Per Fjeldsbø, per@ntm.no, tlf 67171942 mobil 92652605

Bildet viser TSM04.01

Mercedes Atego 816 4x2, 7,49Tonn. Krever Førerkort klasse C1, lett lastebil Vasker utvendig og innvendig - Lukket vaskekabinett - Automatisk betjeningspanel - Vaske temp. 70 grader - Resirkulering av vann.- Produsert i Tyskland