Rørleggeren verdsetter service - Norges Kommunekalender

Rørleggeren verdsetter service

Brødrene Dahls 56 servicesentre over hele landet er ryggraden i det beste logistikk- og servicesystemet landets rørleggere har tilgang til. Brødrene Dahl lærer av varehandelen når servicesentrene skal utvikles videre.

I Sandnessjøen ledes servicesenteret av Liss Rønning, som selv har bakgrunn fra dagligvarehandelen. Nå tar hun over som koordinator for sentrene i Nordland. – Når rørleggerne komme inn hos oss skal de få den oppmerksomheten de fortjener. Det er de som er kundene, og vi er der for dem, sier Liss Rønning. Hun mener det handler om både høflighet og service. – Vi sier selvsagt hei når noen kommer inn, og tilbyr dem hjelp om det er noe.

Brødrene Dahl har i dag 13 koordinatorer fordelt på 11 regioner. – Koordinatorene har ansvar for å få alle våre sentere til å bli attraktive for rørleggeren. De får jevnlig oppfølging og treffes i en egen gruppe for å utveksle ideer og erfaringer, forteller Pål Tønnesen, leder for servicesentre i Brødrene Dahl.

Les hele saken her