Scandec blir enedistributør av Panasonics prosjektorer og skjermer - Norges Kommunekalender

Scandec blir enedistributør av Panasonics prosjektorer og skjermer

Scandec er nå blitt enedistributør av Panasonics projektorer og skjermer. Dette gjør at de i enda større grad kan levere komplette og helhetlige løsninger til sitt forhandlernettverk.

Panasonic Nordic utvidet i fjor sommer distribusjonsavtalen med Scandec til å gjelde både profesjonelle skjermer og projektorer. Fra 9. april 2018 ble avtalen endret til at Scandec nå i tillegg skal være enedistributør av disse produktene. Bakgrunnen for avtalen er at Panasonic ønsket en sterkere partner som kan levere flere av deres ulike produktgrupper innenfor visual-sortimentet.

– Når Scandecs kunder/partnere er inne og konkurrerer om tilbud på store prosjekter, er det en stor fordel at vi kan levere en komplett løsning via en og samme kanal. Scandec er vant til å jobbe med prosjekt- og helhetsløsninger. I tillegg er de selvsagt en dyktig distributør med god teknisk forståelse, forteller Tony Grass, salgsansvarlig for Panasonic Visual i Norge.

Scandec på sin side sier at den nye avtalen styrker deres posisjon i Norge som en ‘’value added’’ distributør.

Les hele nyheten her