Kommunal- og moderniseringsdepartementet: Ny avtale om samarbeid om digital kompetanse i kommunene - Norges Kommunekalender

Kommunal- og moderniseringsdepartementet og partene i kommunesektoren med signert avtale om nytt utviklingsprosjekt som skal sette fart i digitaliseringen i kommunene.

I følge Kommunalteknikk er dette er et toårig utviklingsprosjekt med partene i arbeidslivet og temaet er digitalisering og kompetanse, men ikke et typisk digitaliseringsprosjekt som jobber direkte med IKT. Formålet med prosjektet er å skape en forståelse for og gi støtte til organisasjonsutvikling og omstilling som følge av digitalisering i kommunene.

Les hele nyheten her