Fra TOOLS til TESS - Norges Kommunekalender

Fra TOOLS til TESS

Ved utgangen av 2017 ble alle frittstående Tools forhandlere oppsagt, da kjeden ønsket å rendyrke sine egne butikker.

Etter 18 år som medlem i Tools kjeden ønsket Industrifokus AS en ny fremtidsrettet samarbeidspartner.

– TESS var et naturlig valg for oss. Dette for å kunne tilby eksisterende og nye kunder et enda bredere sortiment av varer og tjenester. Det er viktig for oss å fortsette arbeidet med å være en profesjonell problemløser med høy kompetanse forteller Magne Rønningen hos Industrifokus.

– Samtidig lover vi raske leveranser, god oppbakking og bredt sortiment av varer og tjenester. TESS har et stort støtteapparat og engroslager i Norge, sier regionleder Jan Ivar Lindseth.

Industrifokus fortsetter som et eget selskap med det samme brede sortimentet og blir profilert som Industrifokus Grenland AS, et TESS firma. Alle de ansatte fortsetter i sine stillinger, og etter hvert vil det bli naturlig med en sterk koordinering av de TESS eide firmaene i Grenlandsregionen inkludert JD sveiseservice.

Industrifokus Grenland AS
Ble startet i år 2000. Har hatt en jevn vekst hvert år siden oppstart. Har i dag syv ansatte. Ligger sentralt plassert i Drangedalsveien 100 ved Kulltangenbrua i Porsgrunn.

Kontaktpersoner:

Industrifokus Grenland as: