Bravida styrker seg i Orkdal - Norges Kommunekalender

Bravida styrker seg i Orkdal

Bravida overtar virksomheten til Orkdal Installasjon AS fra 1. desember 2019.

Selskapet omsetter i dag for ca. 17 millioner kroner og har 14 medarbeidere. Overtakelsen vil styrke virksomheten Bravida har i Orkdal ytterligere, og legge grunnlag for videre vekst i området.

I dag leverer Bravida elektro- og rørleggertjenester i området. Bravida overtok i fjor virksomheten i Orkla Elektriker AS.

Vi er glade for at vi er kommet til enighet med Orkdal Installasjon AS om kjøp av virksomheten. Vi ser på Orkdalsregionen som et meget attraktivt marked, et marked som vi ytterligere ønsker å styrke oss i. Oppkjøpet vil således utgjøre et flott tilskudd av god og etterspurt kompetanse i disse områdene, sier regiondirektør Petter Storhaug, i Bravida Norge AS.

Styreleder og medeier i Orkdal Installasjon AS, Birger Steen, mener dette er en god løsning for både ansatte og kunder i Orkdal Installasjon AS: