Annonsér på Norgeskommunekalender.no - Norges Kommunekalender

Annonsér på Norgeskommunekalender.no

Norges Kommunekalender sammenstiller informasjon om hele den offentlige sektor i Norge og fungerer som en kommunikasjonskanal for offentlige innkjøp.

Vær på riktig sted med riktig informasjon

Norges kommunekalender er et verktøy som er nyttig både for institusjoner innenfor og leverandører inn mot offentlig sektor. All annonsering gjøres på bakgrunn av medlemskap.

Som en målrettet kommunikasjonskanal mot offentlig sektor og deres leverandører, øker Norges kommunekalender muligheten til å fokusere på egne konkurransefordeler. Gjennom ditt medlemskap kan du påvirke din relevans og tilgjengelighet ved å inkludere mest mulig innhold på din profil.

Bli synlig og tilgjengelig

Som medlem på Norgeskommunekalender.no får du tilgang til å publisere informasjon om din bedrifts eller institusjons tjenester. Dette inkluderer mulighet for å legge ut anbud og tilgang til funksjoner som gir oversikt over bedrifter i tilknytning til offentlig sektor.