Ytterdør fra NorDan - Norges Kommunekalender

Ytterdør fra NorDan

Ytterdøren sier mye om de som bor i huset. Med en ytterdør fra NorDan får du fullstendig frihet i valget av design, funksjon og ytelse.

Den er det første som møter deg og det siste du ser før du reiser hjemmefra. Den rette ytterdøren er på sett og vis en oppsummering av husets arkitektur, beboernes personlighet og stedets krav til ytelse og sikkerhet.

Doble stålplater for ekstra formstabilitet

NorDans unike dørtilbud handler om mye mer enn bare mange ulike modeller. Fundamentet er tre ulike produktplattformer, hvor hver har sine unike styrker sammenlignet med de andre. Mest kjent er nok dørseriene Dynamikk, Galleri, Visjon, Harmoni og Favoritt. Disse dørene er blant annet konstruert med doble stålplater for ekstra formstabilitet, og leveres som standard med vakuumimpregnert karm. Kombinasjoner av glass, utfresinger og farger gjør at de aller fleste kan finne døren som passer best her, uansett om man ønsker å gå i en mer tradisjonell retning eller man er opptatt av å finne en ytterdør med et mer minimalistisk og moderne uttrykk. En rekke tilbehør og alternativ til håndtak, dørlukkere og andre tilvalg gjør NorDan ytterdør til et svært fleksibelt valg.